بررسی و تحلیل ساختار و محتوای اشعار کتاب های فارسی دوره دبستان

سجاد نحفی بهزادی؛ زیبا علیخانی؛ معصومه مهری

دوره 2، شماره 3 ، خرداد 1399، ، صفحه 322-346

https://doi.org/10.30465/lir.2020.4996

چکیده
  توجه به ساختار و محتوای کتاب­های درسی با توجه به ویژگی­های روان شناختی و رشد کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. اشعار مربوط به حوزه کودک باید متناسب با ویژگی­های روان شناختی آن­ها باشد و محتوای شعر نیز با ساحت اندیشه و فضای فکری کودک هماهنگ باشد. هدف این پژوهش بررسی ساختار و محتوای اشعار کتاب­های فارسی دوره ابتدایی است. بررسی ...  بیشتر